Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, July 2, 2011

Green Lantern 3D

hey dolls


lepas dah mencekik. kitaorg g tengok green lantern 3D kat ecurve... mcm best tapi jalan cite dia agak slow la... huhuhu sampai blh tido dlm wayang tu jap...



Green Lantern, adaptasi daripada watak superhero dalam DC comics. Tak silap aku, mula-mula Green Lantern diterbitkan dalam tahun 1940-an.
Green Lantern movie kali ni lebih kurang komik lama gak. Cuma plot cerita je yang berbeza. Asas yang paling sama adalah cincin, superring yang perlu dicharge dengan charger cam lantern tu. Dibintangi oleh Ryan Reynold (Hal Jordan) sebagai superhero dalam nih. Telah bertemu dengan Abin Sur (makhluk color purple tu) yang ngah nazak setelah dipilih oleh super ring sebagai Green Lantern. Hal Jordan dibawa ke Oa dan bertemu dengan Tomar-Re, sebagai advisornya. Aku pon taktao nak bagitau si Tomar-Re ni makhluk jenis apa..2,3 kali tengok, cam cute la plak kan..
Cute tak? Tu belum tengok si Sinestro yang nampak muka cam jahat gila babeng, tapi dia ni salah seorang angkatan Green Lantern yang terbaik.

Pelik-pelik je kan wajah dalam Green Lantern nih. Ntah apa-apa spesis mutan pon aku tak pasti. Dah namanya adaptasi daripada komik kan, so malaslah aku nak pertikaikan sangat kan. Cuma aku kagum ngan adaptasi wajah heroin dalam Green Lantern, Carol Ferris ke filem nih. Mantap semacam je..
Carol Ferris lakonan Blake Lively. budak gossip girl tu.. cun kan?



No comments: