Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, April 12, 2011

loves

hey dolls

last friday, masa dekat office perut dah rasa tak sedap, dari pagi lagi.. hurmm mmg betul pun aku punye period pain mmg tahap gaban betul, mmg dari zaman sekolah menengah lagi, mesti ada one time yg aku akan period pain sampai tahap muntah... 

so masa tu muke mmg dah pucat, boss datang je, terus mintak cuti sebab dah tak tahan sgt. melissa terus bawak g klinik... pastu masa kat klinik tu, budak kecik call.. mel yg ckp dgn dia... mel ckp dia sgt cuak. mel ckp "budie otw datang ambik awak kat office". awww so sweet sanggup ambik half day sebab aku dah tahap kronik time tu...

lepas dah bawak g klinik, mel hantar aku kat kete, so aku rest jap dlam kete sementara tgg dak tecik datang, ye lah dia dtg dari usj ke kl. dah la dia bukan familiar sgt pun jalan kl nie. so masa tgg dak tecik dtg, aku tertido dlm kete. dia sgt sweet ok, semua benda dia buat masa tu, sampai ke pad tu pun dia g beli.. hahahah kesian dia... sanggup tu dtg jauh, ambik half day utk tgk aku yg x seberapa nie, dah la dia parking motor kat office aku, so lepas dia anta aku balik umah dia naik tren balik ke office aku.. sweet kan dia... :)

then ari sabtu tu kitaorg kuar g mkan, aku tak ley nak makan heavy food sgt, so aku makan bubur, so dengan dia2 sekali makan bubur... aww sebab pe? sebab dia tak nak aku terliur tgk dia makan sedap2 padahal aku kena makan bubur je... pastu aku tak ley minum ais, dgn dia2 sekali tak minum ais.... sweet kan dia.. :) 

b, thank you so much sebab jaga bby. :) appreciate sgt... walaupun tgh2 sakit bby asyik marah b je.. :( loves u always  (yg lain jgn muntah k baca) 




No comments: