Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, October 21, 2010

#23111-461 Bandung part3

Hey dolls


so on the 3rd day kitaorg pegi ke cigondewah, pinggir kota bandung... sini harga kain lagi murah dari pasar baru....tapi tak ramai yg datang sini.... kawasan nie lengang.


kain dia ada yg kira pakai meter. and ada jugak yg pakai timbang.... so pandai2 la korang pilih.. sumpah ckp mmg murah.. me beli dalam 2-4 kain jugak la...... hahaha giler tamak... ;p dah tu dari beli kat malaysia baik beli kat sini je.




lepas tu kitaorg plan nak pegi toko tiga.. tempat jeans levis murah2 dalam 60 je... tapi ori.. tapi sebelum tu singgah makan jap .. tetibe teringin nak makan nasi padang... korang tgk la lauk dia.... jgn risau lauk yg  di sentuh saja yg dikira ok....


then zass ke toko tiga... tapi tak beli ape2 pun kat sini. teman mama je.... dari toko tiga  g umah mode.... then ke dago mall .. sori no picca... hahahha dewa malas datang menyinggah ari tu













No comments: