Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, November 16, 2009

#23111-279 Oh Dior!




i think kitaorg pegi tgk pisau cukur nie last two weeks kowt.... hehehe tak ingat la... pegi ramai2 and ambik midnite movie......i buat review skit la... bukan terror sgt pun nak buat review nie...


lakonan pelakon2 dalam cite nie mmg mantap... hehehhehe tapi kegedikan maya dgn fazura mmg terserlah and very natural... tak nampak di buat2 la... its like born to be gedik.... hahahahha.. tapi mcm meletihkan je gedik 24/7... tapi suke ayat2 yg kuar dari mulut fazura... like oh dior, oh my gucci.... and jimmy choo.... so cute....hahahha ok la cite nie.. kan aku dah ckp aku tak reti sgt nak buat review.... 


Sinopsis
Filem ini mengisah’kan 2 orang gadis pisau cukur, Bella & Intan bertembung dengan tiga orang Datuk, tiga orang isteri Datuk, dua orang anak Datuk, seorang detektif dan seorang peminat setia Bella. Siapakah yang memburu dan siapa pula diburu? Dalam pelayaran yang penuh kejutan dan kelucuan, apa pun boleh terjadi!




No comments: