Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, July 31, 2009

STICKY MODE


*Ini ada entry sticky mode; Please scroll down for new entry

Melina Haute Couture adalah part time business saya dengan Katy; tujuan saya buka business ini kerana sudah bosan dgn options yg ada terutama dalam bentuk design baju yg terdapat dalam online boutique. kebanyakan sama and tak user friendly. ada certain2 sahaja yg mempunyai design yg agak berbeza....
so saya sekadar mencuba dlam business ini dan berdoa agak business ini berjaya...... AMin..... kalo uolls perasan saya tak letak harga k dekat barang2 saya. ini kerana saya hendak bercommunicate dgn potential buyer saya.... so at least this can be a long term relationship between the boutique and the buyer also..
if uolls nak tau dgn lebih lanjut sila visit




No comments: