Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, October 13, 2013

Makanan ketika dalam pantang

Assalamualaikum

Dah hampir dua bulan bersalin secara pembedahan.. memang dari hospital dah minum air gamat.... sampai rumah baru makan pati ikan haruan sebab orang kata makan awal sangat tak elok sebab penyembuhan macam mengejut.

ikan haruan memang makanan hari2 selama dua minggu... huhuhu naik jelak la makan ikan haruan.. tapi ape kan daya... ku telan jua... cewah...
pati ikan haruan tu sedap giler ok.... hahaha rasa macam minum kicap pun ada.... air gamat pun sedap... muahahaha semua benda sedap... tu ayat nak sedap kan hati sendiri... kalo tak nanti uweekkkk... tapi serius kalina memang tak de masalah nak makan ubat kecuali ubat batuk... hahhaha tak tau kenape tak suke giler dengan ubat batuk tu...

bila dah bersalin pembedahan ni kena la usaha makan macam-macam untuk rawat luka dalaman tu. yelah luka menjalani pembedahan ni mengambil masa yang lama untuk sembuh. jadi kena lah beringat-ingat lepas ni jangan angkat benda berat atau lakukan sebarang pekerjaan yang beri tekanan pada perut ni.. huhuhu~~


No comments: