Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, June 20, 2011

melaka Part I

hey dolls

kan tengah musim cuti sekolah, so mama ajak g melaka, sambil tu blh tengok ayu sekali kat sana. hehehehe  kitaorg gerak hari jumaat and then duduk homestay sebab saving.. me bawak budak tecik sekali.. sampai je dah petang.. then rest semua, malam tu g jonker walk...


mmg la me org melaka.. tapi jarang datang sni jauh skit ar dari kampung... so bile dah sampai mcm batak skit.. hahhahaha


dekat jonker walk nie banyak barang yang unik2 dan cendarahati ..... so korang pilih je la mane yang korang nak...  


kitaorg tak beli ape2 pun sekadar tengok je.. sebabnya harga dia pun not bad jugak... hahahaha 


disebabkan kemalasan untuk bercerita , makanya korang tengok je la picca yg disnap oleh dah tecik... weee .. sebab lepas tu kitaorg terus balik umah. nak tdo esk kena bangun g melaka wonderland











No comments: