Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 8, 2011

Chelsea Tour 2011

hey dolls


budak tecik tu peminat pasukan chelsea... so dia seribu kali ajak me pegi tengok chelsea.. yg me plak asyik tak nak je.. hehehehe sebenarnya saje je.. nak buat suprise kat dia... me ajak melissa pegi teman beli tiket kat klcc... without him knowing... hahahaha

so masa dia ambik me balik keje ari tu saje la wat cite kat dia....
m: b, bf melissa keje kat event company.... pastu dia bagi ticket chelsea free...
b:  ye ke? berapa dia bagi?
m: ermm tapi dia bagi satu je, mcmne? 
b: (diam kejap) hurm tak pe la kita jual la ticket tu balik
m: sayang tu nak jual, sekali dengan tiket training sekali nie..
b: berapa harga tiket dia?
m: ntah la... vip punye tiket nie
b: mane nak tengo
m: (dah cuak) nie tiket training je
b: owh tiket perlawanan mane?
m:(bg 2 tiket ) nah
b: aik nie ada 2 tiket...
m: hahahaha mmg la bby beli 2 tiket utk b.. surprise...
b: (senyum) (lama dia diam) terkedu

suke giler tengok muke dia terkedu.. first time kowt tengok dia terdiam... selalu pok pek pok pek..... so kitaorg akn g tgk chelsea..... me belikan untuk adik lelaki me sekali.. hehehhehe




No comments: