Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, May 29, 2011

my little secret

hey dolls


nie cite masa tengok movie kat bukit tinggi.... tak ingat la tgk cite ape... konon masa tu nak makan kek je sekali dapat menu , hambik kow terus order macam2


gurl dari ari tu nak makan japanese soba, hehehehehe and air ambik latte..... pergh sedap giler japanese soba dia cume tu la banyak sayur... hehehehe me not loike...


mamat tu plak makan spaghetti meatballs.. meatballs dia sedap giler.. pastu air dia chocolate ape ntah.... ntah mane dia sumbat semua nie pun taktau.. tgk dia kurus je.. tapi kalo makan.. mak aih...




lepas makan tu semua makan plak cake.. tapi share la kan..... huhuhuhuuhu sharing is caring la.... :) 


then masa aku tengah makan dia sibuk nak ambik gmbar aku.. konon2 feeling photographer la.. hahahahahaha sekali kow tengok la gmbar pe yg dia ambik .. sori aku dah rotate tapi tetap mcm tu gak.. so malas mau layan...


macam2 gaya aku makan dia ambik..... tak senang aku nak makan.. hahahahahha then tetibe dia buat muke sebab ape korang taw??? tengok la muke kesian dia tu...




sebab hp dia dah pecah.. hahahaha giler ganas tapi nasib nokia .. tahan lama..weeee kalo blackberry aku dah hancus dah wey.... hahahahha


then masa untuk balik.. hahaha nie la kedudukan kalo dlm kete... weee 


ok la bye











No comments: