Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 27, 2011

maharaja lawak minggu 4


Hey dolls

maharaja lawak minggu ke 4 nie sangat la bosan, tak lawak langsung.... mane sense of humor diaorg nie... adui nasib tak subscribe ok! minggu nie alex kuar.. tapi Amir ada improvement la dari yg lain... hehehee

ok la yg best of course kumpulan JAMBU.... lawak siut si yus nie... tak boleh blah.. hahahahhaha nora danish sgt! hahahahaha



JOZAN plak cara penyampaian dia sgt kreatif, hahahaha ada la part2 lawak.... "saya punye ikhlas 30 je encik" .. cume part2 sembahyang tu rasanya tak perlu la nak di lawakkan mcm tu sekali. tak tau la korang tapi tu yg me rasa la.





Nabil pun best, cara imaginasi dia tinggi... hehehehe muke putus haid...tak blh blah.. hahahha





Balas pun best tapi tak sebest lawak karipap tu.... tapi biase la double meaning.... hahahah pedang bagai.. hahahaha





No comments: