Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 23, 2010

bukit gambang waterpark part 2


hey dolls


lepas dari gambang kitaor g east cost mall (eCM).. zura nak betulkan spec dia.... then terus ke tanjung lumpur ape lagi mam ikan bakar...........hehehehe


nama kedai nie ana ikan bakar kowt... tak silap la.. tapi ada ana la depan tu................. so dis is the menu ok korang tengok sambil telan air liur ok? tgk dak tecik tu bab makan laju je... 


sebelum sampai makanan tu ape lagi.. sessi mengsnap gmbar je ar... hehehehehhe.. sori gmbar sara n rika takde... sape suh duk jauh dr aku... kan dah tak leh nak snap together...........hehehehehhee




me with siakap 3 rasa - ok la... me tak suke ikan sgt.. so rasa dia ok je.. budie n zura yg abiskan


then udang goreng ape ntah ... erm ok la... sorang satu je udang cuz masing2 ada allergic... so sendiri mau ingat hah!


ini sotong bakar bakar sambal... tak sedap... ada masam skit. makan ada la dlm 2 je... sebab tak sabar tunggu menu yg dinanti2 kan


sotong goreng tepung- mmg terbaek wok! hahahah sangat2 sedap!





lepas makan kitaorg g lepak kedai abg zura, abg kherul.. lepak minum seblm balik rehat before kitaorg kuar balik







No comments: