Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, July 24, 2009

#23111-261 19 things about me

0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
g jumpe kak lily jap...... dia ckp kita dah kurus skit... i loike.....

 
1. 2 jam yang lalu?
mengupload gambar dan mengupdate blog


2. Anda suka
HASIF BIN AWANG bile dia in happy mood

 
3. Minggu lepas
keluar dengan babe.
g umah busu and aunty shereen.
Tgk harry potter.

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
menjaga hati - yovie and nuno
dan sebenarnya - yuna
kau dan aku- aizat

 
5. Tiga binatang yang anda tak suka
Lipas terbang- scary giler k!
cicak - wah geli
Katak - super duper geli

 
6. Lima fakta tentang anda
suka vacation. tak sabar nak g krabi
suka tulis blog
suka g dating dgn babe 24 jam
sgt panas baran tapi senang je nak cool kan saya
seorang yg sgt comel... miahaha

7. Tahun depan mungkin
saya akan beli rumah untuk family saya... AMin......

8. Saya tak reti
swimming....  confirm lemas k

 
9. Saya pandai
masak daging black pepper
berlakon......... miahahahaha
melukis......

 
10. Kawan saya
* family saya la kawan utma saya
* babe yg ucuk adalah kawan setia saya yg sgt suke gado dgn saya
* my bff errie, isha, ila
* katy, deleilah, yuyu and the rest of the geng

 
11. Saya ada
sorang bf yg sgt kiut, slow skit, kelakar, dan pemaaf
keluarga yang sangat memahami.

 
12. Saya seorang
yang cepat baran.so rasa2 nak ckp tu pkir dulu k... tapi cepat cool jugak.


13. Adik saya
nak yg mana satu????

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
update blog my virtual diary
tgk dvd friends
bile kuar dgn babe
bila ada mamat hawt lalu depan mata..... miahahahha

 
15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
17 thn


16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
indian muslim? from penang? owh ye muke kita ada mix skit... so soalan2 ni selalu kuar dari stranger2.....tapi tak la .. kita mix bugis....dan jawa


17. Saya rindu
babe... dah 3 hari kami gado...


18. Saya tak sabar
nak dpt kereta baru....

 
19. 5 laman yang anda selalu layari
blog sendiri, blogger.com, facebook, YM, google cari macam-macam info







No comments: