Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, July 22, 2009

#23111-256 Soda water

korang pernah tak jadi mcm nie:


Boss: kamu belikan saya 2 latte and 1 soda water.
me: soda water?
boss: yes, soda water.
me : dalam hati (soda water tu ape???)


so turun lift, and call mama


me: ma, soda water tu ape?
mama: soda water tu air gas la; warna putih
me: ooooo. macam 7 up ek?
mama: ha ah tapi dia soda la.. kat kg panggil ice cream soda water...
me: owh... hahahah..
mama: sape nak?
me: boss
mama: ko ckp je kat tauke tu; dia mesti tau.
me: ok2

so pegi beli dua latte and soda water; ape motif aku cite pun aku tak tau.. hahahaha


No comments: