Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, July 16, 2009

#23111-181 Roomate wanted

aku telah di tag

aku mmg xde idea sgt nak update apa..so layan tag adalah best...so sapa2 ade tag..sile la tag aku..aku tgh rajin..wah..

Anda diminta melukiskan gambar / menepek gambar bilik anda...anda di minta menerangkan serba serbi tentang bilik anda.


Anda juga diminta menerangkan setiap fungsi item yg terdapat didalam bilik anda.


 
ni katil aku... huhuhu... jgn di tanya bantal busuk aku yg mane.. korang takkan tau.. hua hua

ni adalah rak buku aku... atas tu buku time belajar dulu and di bawah tu novel2 aku.....dee..jealous tak tgk koleksi buku twilight i? huhuhu

ni plak gift2 org bg kat saya

ni cermin ajaib yg selalu ckp callina paling cute dlm bilik nie.... huhuhu

yg belah kanan tu; koleksi beg2 aku.... yg belah kiri tu kain baju yg belum di susun.... frame2 blm digantung lagi

ni almari ajaib
ni baju kerja

ni gabungan baju kerja and kurung

ni plak wall of fame with my towel

ni almari sakti

ni adalah produk3 yg aku guna k.....

ni alat mekapup yg jarang aku gune

ni accesori yg aku suke beli tapi tak pakai

ni plak baju jalan2

ni tempat tgk tv and dvd with radio




ni adalah rak almari aku letak buku2 semua..... actually ada 2 aquarium atas tu tapi time ni tgh renovate bilik jadi anak2 totis di anta ke umah babe... kalo nak tau majalah yg banyak2 tu adalah majalah in trend and eh!... memang loyal reader diaorg......








ni plak koleksi perfume ku... atas meja putih ikea...disebelah katil.... setakat ni; ini je yg ku mampu nak beli...so kalo korang tak de idea nak bg aku ape.. kasi la perfume k......






ni red wall with blue closet..... almari biru tempat simpan baju2 kurung and baju2 keje.... ada lagi satu almari brown simpan baju jalan2.....



ini adalah cermin yg babe buat unuk aku meng "vain" kan diri ku....



1 comment:

fq said...

wow....
blik itu mmg cantik....
kemas...
bnyk nye barng...