Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, May 19, 2011

retro shades

hey dolls


last saturday mmg hari yg pack giler... pagi je pegi tukar tayar kete viva sebab tayar depan dah hampir botak, so better la tukar, selamat skit... ( nie akan di cerita nanti)


so after dat pegi jalan tar. sebab nak beli kan mama hadiah , so ajak la budak tecik teman. petang tu ada mothers day celebration so tu yang baru terhegeh2 nak beli hadiah.. hahahah mama saya anak yg baik kan? kui kui kui janji beli ok...


gurl belikan mama tudung ariani, dalam 6 pasang sebab dia suke kan tudung tu.. so tak kisah la kan. mak punye pasal. pastu budak tecik nie beli kain untuk baju melayu dia. hahaha sibuk je tau... 


owh ye nak tunjuk nie spec rayban arwah abah budak tecik nie.. hehehe so gurl la pakai kejap.. tomei tak. retro sgt kan?






No comments: