Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, December 11, 2009

#23111-286 Putra LRT

hey dolls...


wah lately nie memang pack betul org kat LRT station... menyakitkan hati dan perasaan betul... dah keluar awal pun still pack... mengikut kata2 org disitu tren ada yg rosak plus ada tren yg tgh ditest... menyebabkan tren2 lain lambat and penuh....





kalo ikut aku mmg nak je naik kete g opis. tapi disebabkan parking yg mahal melampau2 tak kuase la aku nak naik kete... korang bayang kan kalo parking kat area klcc tu pun paling mahal 8.00.. kat ampang park nie mau di tekan sampai 12 .00 sehari... tu blm campur minyak dgn tol lagi... wah cekik darah betul.. nak kata area ampang park ni gah sangat pun tak jugak... menyakit kan hati je... so terpaksa la naik  tren...




naik tren nie plak ada baik and buruk nya.. so aku cite yg  baik nya dulu lah yek


1)  on time - memang korang akan sampai on time la kan... cuz tren kalo lambat beberapa minit je.. tetap akan sampai awal.. ;p and balik pun awal gak sampai unless kalo korang pkl 630 mmg takkan sampai cepat ler.. cuz tren dah semamang nya pack time tu..


2) jimat - miahaha perlu ke aku sebut lagi benda nie; dah memang terang jelas dan nyata kan? kerajaan dah sedia kan public transport; naik jelah.. ;p



3) cuci mata - part nie yg membuat kan aku suke sgt2 naik tren.. sebab korang blh cuci mata k.... memang ala kebanyakkan yg naik tren muke ala kadar je (cait! mengata org) hehehe tapi ada gak mamat hensem naik tren.. wah time tu kow cuci la mata sepuas hati mmg lepas tu terus clean and clear la mata korang tu...tapi setakat nie tak plak yg rupe macam taylor lautner... hahahaha kalo ada confirm mak follow dia balik nyah! miahahaha


4) reunion - korang blh jumpe balik kawan2 sekolah yg lama2 kat tren.. hehehhe tapi up to korang la nak tegur ker tak kan...


meh sini aku cite keburukan dia plak....


masa nie lah korang akan nampak rakyat malaysia tak de tamadun langsung.. nak tau kenape.. dah sah2 kita nie diajar beratur dari zaman sekolah lagi.. susah ker nak tgg giliran korang tu... melayu k semua yg jenis tak sabar2 nak potong .. kalo indon tak yah ckp la mmg tak de civil.. main potong je barisan tu janji dpt masuk... 


kalo time korang balik, dpat lak berdiri sebelah indon ya allah bau diaorg sgt tengit! (betul ke ejaan tu) busuk giler k... haish kalo pagi berdiri ssebelah inddon perfume dia maik ai.. wangi tapi entah2 ape2 jenis bau.. poning den jap....



tapi kalo berdiri disebelah mamat yg kat atas nie; saya sanggup aje.. miaiahahah gatai...


lepas tu kalo berdiri sebelah makcik2 nie.. menyakit kan hati.. fine la badan makcik tu besar tapi agak2 la .. tau la aku nie kecik.. dia asal boleh nak himpit org... pas tu wat muke toye.. kesian makcik sebelah aku tu.. dah sakit dah badan dia kena himpit.. dah la tu yg amoi2 dapat duduk tak de rasa kesian langsung kat makcik tu.. budus betul la....


ermm tu jelah al kisah nya naik tren.. kalo nak comfy naik la kete; sediakan duit banyak2 yek! hehehhe.. kalo kedekut mcm saya sampai parking pun ayah yg bayar naik la tren.. miahahahhaa 


xoxo


No comments: