Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, September 15, 2009

#23111-303 tagged raya

BAJU RAYA
Dis year 2 pasang je baju raya. satu purple yg ni untuk one whole family including babe la.... then lagi satu ijau pucuk pisang... emm kain beli setahun lepas masa g bandung.. ni baru terhegeh buat baju... miahahahhaha

KASUT RAYA
Kasut Raya ermmm tak beli kowt... tak penting je.. lagipun mama dah sound awal2 kasut aku berlambak kat umah.. miahahaha

FAMILY AKU: 
baba -  baba punye beli ready made color purple jugak...


Mama - mama punye dah settle 5 pasang baju tak silap la.. banyak org bg dia kain tahun nie

Adik - semua beli ready made yek!

FAMILY MERTUA:
Mak mertu ape nyer.. Aku belum kawen lagi daaa....

KUIH RAYA
mama dah beli ari tu.. kuih tak banyak yg banyak kerepek..

RUMAH BARU
takde maknenya rumah baru....rumah aku duduk dari umur 4 tahun sampai sekarang.. tgg la kalo ada rezeki lebih tahun depan. 

LANGSIR BARU
Langsir baru.. Tu smue mama aku yg urus kan..tapi tak beli baru.. recycle je

DUIT RAYA
Duit raya aku sedia kan utk mak ngn abah.. Adik aku yg bongsu..

BONUS
tahun ni tak dpt bonus...sob..sob.. cuz aku baru keje kat tmpat nie.. hahahhaha

BALIK KG
Mungkin ye mungkin tidak aku blk kampung.. Ikut keadaan masa n keadaan family aku..

Kwn2 sila buat ini yerrr..


No comments: