Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 15, 2009

#23111-346 Upin & Ipin

tarikh : 14th July 09
lokasi : depan kenanga office
m = callina
s = saifulsham (dia nie engineer kat opis lama aku dulu, salah sorang rig crew aku gak) botak lak mamat ni

m: dlm hati (macam kenal je mamat botak ni)
s: (start sengih2) ingat cikaro mane mengorat dia
m: EHEM EHEM
s: oits... tula aku dah ckp kalo dah jodoh bertemu jugak... kow tgk skrg
m: eeeee... bodoh la kow nie....kow bile naik rig???
s: ahad ni.....
s: jom lepak minum....
m: malas la aku nak balik aku pose ari nie
s: kow pose???(dia tenung aku atas bwh)
m: asal??? muke aku tak de rupe aku pose ke??
s: takde ....
m: kuang ajor dow....
m: ko nak balik mane nie?
s:cheras...
m:naik tren ke?
s: haah monorail...
s: mcm ne keje ok?
m: ok je.....
s: jom la lepak minum; aku minum kow tgk je...
m: malas la... kow tak baik dow; dah la aku pose....
s: ala jom la...
m: esk la.. time lunch... ok?
s: ok2 aku ada hal nak cite dgn kow...
m: ok la esk jumpe...aku nak balik dulu...bye
s: oits bg la no kow dulu....
m: 012 6......
s: owh no baru, yg ni no lama ek.....





No comments: