Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, June 23, 2009

#23111-209 entry berani mati part II

ni bkn nak cite pasal my ex ek..... huhuhu takkan byk sgt kowt ex aku... skit je pun.. huahuha.... ni nak cite pasal my besties...i tak de close friend... tapi kwan baik ada... kenape tak da close fren... cuz i pernah kena khianat.. tu pun i akan cite dlm next entry without the name and faces la... taknak aibkan org ek... cerite sbg renungan k.

errie aka ratu

minah ni mmg cantik la... stylo...kenal dia since darjah 5, kitaorg kwan baik..... hard for me to describe her cuz hanya org yg kenal dia je tau dia mcm ne.... betul tak ina??? dia ni pun cam whore gak..... heheheh partner gak la... pernah gak lost contact jap dgn dia tapi jumpe balik dlam friendster.... masa ni dia dah haute dah..... masa aku ada problem wth my ex best fren dulu dia sgt supportive and tak percaya ape diaorg ckp.... dia siap gelak kan lagi and ckp asal buduh sgt kwn2 ko tu... aku kenal ko dari ko hingusan lagi ko tak mcm tu.....huhuhuhu ape2 pun ko mmg best la ratu.. glad to have a fren like u....

azlina aka ina


ina... nick name aku gak tu dulu...huhuhu dia ni aku rapat masa form 3 tapi pernah sekelas masa form 1 la.... hahahha dia ni sgt matured k... aku dia ni ada low self esteem.. tapi ala standard la tu..dulu tu bdk2 skrg dia dah jadi haute k... hehehehe now dia pun close with ratu cuz belajar sama kat uitm melaka...... dia pun ada masa kejadian berdarah tu berlaku kat shah alam.. and dia jugak bg aku tumpang umah dia masa aku susah dulu.. babe jasa ko aku tak terbalas.....so im glad giler u are my fren.............

watie aka iera
watie.........rindu giler kat awak.......dgn watie ni aku byk gilr pengalaman and sweet memories with her...... loves her to death k..... kitaorg serasi bersama... hua hua....talking about her make me miss her.....watie jom lepaks and kutuks2.... hua hau hua

azilah aka ila


ila .... rindu giler kat ila.... huhuhu.. ari 2 turun tak sempat jumpe..... ila nie kenal masa keje transocean... walaupun kenal dia tak sampai setahun, tapi close gak dgn dia.... hari2 bersama.. together forever... duduk sebelah2 pun still ym k... and ila ni sanggup la teman hari2 g petronas padahal rig dia takde pakai card pun... dia ni tempat meluahkan perasaan.. and dia ni rocks giler... selamba je..... hehehe ila jom makan subway.... rindu giler kat ila sgt2..... *berapa kali nak ckp la*

aishah zainal aka isha


isha... comel giler.. anak dia mmg copy cat muke isha ek... seorang kwan yg sgt supportive; byk bg pendapat; bg idea; bg senyuman.....dia ni mmg ceria giler..... susah la nak dpt kwn mcm dia nie.... huhuhuhu.... sgt best......

untuk gambar2 minah ni.....sila la tgk di sebelah cuz kemalasan nak upload.... hua hua hua









No comments: