Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Monday, October 20, 2008

#2311100 blog??

sebenarnya dah lama dah hal nie jadi... about a year ago.... tapi entah tadi bukak page dia tgk still ada lagi blog tu.... hehehe when i read it, its so funny how ur fren can trust guy that they just knew rather than their fren .... eventhought they see it infront of their eyes..... susah nak ckp hati manusia... disebabkan perkara ni.. hilang semua kawan baik termasuk la kawan yg dah kawan 5 tahun... its like buang masa je aku selama 5 tahun ni..... tapi nak wat mcmne ... this is the better way i guess...... tapi yg paling kelakar sekali org yg tulis blog nie. kata dia takkan contact la wat so ever tapi at the end of the day ko yg ym aku kan!!!! haahahhaha how stupid! dah la kalo kawan mcm korang tak pe la... tak de kawan baik pun tak pe!!! at least aku happy ngan keje and life aku skrg!!!! FYI errie n ina bkn kawan time senang je k! silap besar la tu! tak macam korang! kawan guna kan kawan! stupid! walaupun dah lepas cite ni tapi nak maafkan diaorg tu susah! dia tak le terima kenyataan yg skandal dia sms me! hellow tak nak pun kat skandal kow tu! ambik la.... aku bg tau kawan baik kau bcuz nak suruh kau b carefull! kow tu je budget howt sgt! k lah malas nak ckp dah

kalo rasa2 nak kenal minah2 yg claim to be so educated but got no brain g la url nie! baca la blog dia nie!

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=6401398&blogID=287540988

No comments: