Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, August 28, 2008

#231165 7 THINGS


7 things about Me.

1. Aku TAK RETI nak main roller blade/ skate or kawasan yg sewaktu dengan dia. yang memerlukan aku untuk imbang badan... ini termasuk la motor.hahhahaha.. tak tau nape... mesti fail punye kalo bab2 nie!
2. Sepanjang aku hidup ni, ada 2 orang lelaki je yang betul betul buat aku cinta mati kat diorang. Ecewah, ayat skema nak mampos. Tapi, betul la. 1st, ada satu mamat ni dari time degree dulu..tapi dia dah kawin pun....Then, the 2nd one is my boyfriend la, Hasif. :) He's the most caring person I've ever met. :)
3. Aku TAKDE bestfriend. Close friends ye ramai, tapi bestfriend belum jumpe lagi. Bestfriend tu bagi aku, orang yang betul betul boleh boleh terima kita seadanya, yg ada dgn kite thru thick & thin, yg kite boleh cerite APE APE je dekat dia. Yg boleh tolong kite BILE BILE & utk APE APE je. Maybe teori bestfriend aku agak melampau, tapi itu yg aku nak. :) Eh, bile nak tulis teori ni, mcm da jumpe pulak bestfriend aku. HEHE. Kakanda Tersyg la, sape lagi. :) Lupe pulak. AISYOO. Tapi, dia mmg bukan setakat boyfriend je, tapi bestfriend jugak. The one yg aku selalu gile mengadu, report itu ini, gelak nanges sama sama, tolong aku semua. Dia la. :)
4. Aku TAK BOLEY tahan nafsu makan. Oh yes. walaupun tak lapa. ISHH. tapi selalu tak habis pun. ada je yang jadi mangsa! jadi DBKL jap. Menyampahkan sunggguh. Membazir duit okay. So, sile tahan nafsu ye. :)
5. Aku kalau ada duit yang terlampau byk, aku akan jadi blur kejap sebab tataw nak spend utk ape. TAPI, once da guna duit tu, mmg boley habes time tu jugak la. Sile la plan perbelanjaan anda ye. :)
6. Then, kalau time aku tido, JGN LA KACAU AKU. Memang aku panas hati ah kalau orang kacau. Aku memang TAK SUKE YG AMAT SGT diganggu bile aku tido. Nak kena maki dgn aku meh ah kacau. Even kalau bukak lampu kejap je pun, aku akan bengang gile.
7. Aku SUKE giler kuar rumah. amat bosan kalo duduk je rumah... blh menangis tau sambil tertido!

No comments: