Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, October 22, 2009

#23111-271 Zon Laju


yeeeeeeeeee....sile tgk muke aku yg kepenatan lepas balik keje terus pegi klcc sebab ape???  jap lagi aku citer kan...... mane tak penat ulang alik ampangpark-wangsamaju-gombak-wangsamaju-klcc-ampang... wahhhhh... penat2


 
tengok la mamat nie pakai baju baru.... konon perasan muke mcm cino... tapi ada la skit kalo tak mcmne aku blh suke kat dia..... perut sile cover yek babe... hahahaha lariks.....

 
ni la tujuan aku pegi klcc..... tau tak aku beli tiket ape? yg pasti bukan beyonce yek!(nasib tak beli tiket beyonce; frust je dgr konsert dia postponed)



 
tadaa...................nampak kan ape yg tertulis kat tiket tu....


 
speedzone uolls... saturday nie kat genting.... genting here i come....sampai 5 tiket aku beli. aku dgn babe, katy, jon and cousin dia..... nasib katy dah bg duit siap2... skrg tgh cari apartment kat genting....



 
muke kegembiraan dapat tiket speedzone



No comments: