Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, September 13, 2009

#23111-300 buke pose part 1

sile lah muak tgk gambar2 aku kali nie.... ni adalah akibat kalo punctual ....hahaha statement perli untuk yg lain... kitaorg dtg on time ke majlis berbuke pose beramai2 dalam geng2 kitaorg la... janji kul 630 ... hampeh kul 7 baru nampak batang idung bdk2 nie....
setengah jam sebelum tu ape lagi gigih la ber camera whoring sendiri sambil memaksa babe
dah puas ambik gambar sorang; paksa babe  plak ambik gambar.... korang tgk la muke toye dia.....
ni dia buat muke gedik dia... hahahhaha
tata



2 comments:

sepet a.k.a zack_u said...

hehehe..muke lapar tu...tak sabar nak makan..huhu!

KaLiNa MeLiNa said...

sepet: tu lah pasal..hehehhe tak bleh blah betul..