Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, June 4, 2009

#23111-187 KFC @ part II

suke tak tgk muke saya?????opps.. terlebey sudah????? giler gedik kan....... ahahhhaha suka sgt letak gambar sendiri.... dah tu ??? nak tgg org letak mmg tak kan la kan... tetambah aku ni anti-sosial..... hahahah(yeker?)
ok la setelah menunggu kengkawans ku yg lambat...... aku masuk dulu with babe..... lapor....... disebabkan semua lapo... time makan senyap.. ada yg smpai menutup mata makan.. bukan tido ek... terlalu menikmati sgt tu......

babe menhabiskan makanan ku..... ahahahha dia makan 2 ketul ayam pastu makan aku punye lagi.... hua hua


ni mint sedang menikmati ayam2 dia...... dia la yg smpai menutup mata tu.......



ni jon dgn boy........ makan penuh bersemangat......




ni 3 dara yg dah kekeyangan... hua hua hua... semua stock nak gmbar dekat takut nampak gemuk...





katy i suke pics ni!!!!!!! kurus!!!!!! auch.... (padahal badan masing2 mcm tong drum....) hahaha over la plak mane ada mcm tong drum.....






ni aksi gedik me with babe.. layan kan je...






ni aksi gedik lagi ... so the camera whore.... ape lagi tolong sepak laju2







No comments: