Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, June 4, 2009

#23111-185 cincin

ni nak cite pasal cincin me and babe; kitaorg ada sepasang cincin yg sama; i yang beli; so kitaorg memang pakai la kan....
i ni suke emosi terlebih skit....so ada one time masa i makan dgn babe; baru baru ni jugak la kan....i merajuk cuz dia tak nak makan nasi putih and dia nak makan nasi goreng usa......... hua hua giler emo pasal nasi pun nak merajuk..... hehehhe
so tetibe i tanggalkan cincin i letak atas meja... so babe pegang cincin tu..masa nak balik blh lupe ek nak ambik cincin tu.. hua hua hua..
ape lagi mengamuk babe.... giler dia marah.............. hua hau padan muke aku sape suruh gatal tanggal kan cincin.............tapi jumpe balik la... hahahhaa nasib baik weyh... kalo tak memang cnfirm kena marh dgn babe.... dah la dulu aku ilang kan gelang dia..... hehehhehe



ni tangan kami...with the rings... tetibe tangan aku putih plak dari dia....

ni tangan babe.....


ni my hand.... tgk urat semua dah kuar











No comments: