Walk to Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 21, 2008

#231135 u t u r n b o y

herlow.... rasanya dah lama sgt tak update blog nie......dari last week bz skit la.............last week asyik teman miss baby boo aka iqa jejaln kat kl....hehehhee... best gak ada kwn baru and dah lama tak lepak ngan kawan gul.................. wapun masih bdk2 lagi tapi dia ok...otak giler gak.....heheheehehe............. ari sabtu balik kg...ada kenduri arwah 3 hari...tapi tak pernah tenang duk kg cuz babe wat perangai sungguh............ adui hanya tuhan je yang tahu...sampai satu family tau............. masalah ........................dia ckp "i happy sgt sampai lupe u" sakit tak hati dgr bf kita ckp mcm tu....... erm jumpe DR. love aka abg salleh...talk to him about my problem............. nasihat yg i terima sama mcm selalu dgr dari semua org..................clash sebelum i jadi giler............hahhahahaa............. rasa sayang i kat dia n rasa kesian kat dia yg sentiasa jadi penghalang untuk clash....................susah............ mungkin i bodoh and tak kuat............tapi tak sampai hati tgk dia mcm tu...............tapi aku gak yg sakit....................ermm... so semalam ingat nak lepak ngan dia lah cuz aku tak keje........tapi dia wat something yg sgt sakit hati....dia suruh aku datang cepat tapi bile aku dah sampai dia cakap dia dah g dulu.......ya allah nape tak ckp kalo dah gerak...tunggu sampai aku dah sampai umah dia baru bgtau...... aku sendiri tak sangka dia blh mcm 2. masa tu aku dah decide nak clash.............aku terus call iqa nak jumpe dia before dia balik kedah......tapi sebelum tu jumpe "uturn boy".....cume "u turn" buat saya happy sgt dalam masa 4 hari nie............first time jumpe dia.... awk ckp benda paling sweet "saya kena baca blog awak cuz nak tau pasal awk" 7 benda yg menakutkn, 7 words yg selalu sebut, 7 lagu................" "saya tak paham nape org tak heppy ngan awak, awk kelakar" awak ckp benda yg paling sweet, awak teman saya semalam, awak tempat saya lepas kan rindu saya kat babe...................i tau benda nie may b org akan ckp "u turn boy" hanya ambik kesempatan cuz hubungan i ngan babe tgh mcm nie..........i tau tapi dia je yg mampu wat i happy n tersenyum..................... even "m" pun ckp dia tak suke "u turn" ........entah la im the stupid person in the world kot.............tak tau la............... tapi thanks awak semalam teman kan saya.............babe i rasa bersalah sgt kat u tapi................... ape u wat kat i mmg i susah nak terima............selama nie i telan je ape u wat..............i tau ape i wat tu salah tapi.............entah la may b i emo or ikut sgt emosi...............im so sorry

No comments: